روز شلوغ و پرحادثه هلال احمر یزد به دنبال طوفان

به گزارش یزدفردارئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از تصادف دو دستگاه تریلی در محور میبد به اردکان و مصدوم شدن دو نفر خبر داد.

کمال بنا گفت: پایگاه کمربندی غربی میبد با سه نجاتگر و یک خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یکی از مصدومین در خودرو گیر افتاده بود که توسط امدادگران هلال احمر بوسیله ست نجات رهاسازی و نجات پیدا کرد و پس از اقدامات اولیه درمانی با امبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت نیز از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور تفت به دهشیر قبل از پمپ بنزین فیض آباد که منجر به مصدوم شدن ۳ نفر از سرنشینان این خودرو شد خبر داد.

سید قاسم گلشن اظهار داشت: ساعت ۹:۵۵ صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC مبنی بر واژگونی یکدستگاه خودروی سواری پراید به علت خواب آلودگی راننده خودرو قبل از پمپ بنزین فیض آباد، بلافاصله سه نفر از نجاتگران پایگاه جاده‌ای جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان این شهرستان در قالب یک تیم امدادی به همراه یکدستگاه خودروی آمبولانس در محل حادثه حاضر شدند.

 وی در ادامه عنوان کرد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیرو‌های هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس و نیروی انتظامی در صحنه، مصدومین را بوسیله ست نجات رهاسازی و یکنفر از آسیب دیدگان حادثه توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شهرستان به اولین مرکز درمانی انتقال یافتند.

گلشن افزود: این عملیات ۳۵ دقیقه به طول انجامید و متاسفانه این حادثه به علت سهل انگاری راننده ۳ نفر مصدوم برجای گذاشت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت ضمن تشکر از عوامل امدادی و نیروی انتظامی و اورژانس جهت پوشش امدادی این حادثه گفت: سامانه تلفن ۱۱۲ برای ارائه خدمات امدادی در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی ازطرف مردم است.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا